۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳

از صبح دوشنبه؛

کرایه اتوبوس های درون شهری بجنورد ۲۰ درصد افزایش یافت

کرایه اتوبوس های درون شهری بجنورد ۲۰ درصد افزایش یافت

بجنورد- مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی بجنورد و حومه از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری بجنورد از صبح روز دوشنبه( امروز) خبر داد.

احمد ریاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، از افزايش ۲۰ درصدي کرايه اتوبوس هاي درون شهري بجنورد خبر داد و افزود: از صبح روز دوشنبه نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری بجنورد با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سابق به ۳۰۰ تومان افزایش یافت.

وی اضافه کرد: البته موضوع افزايش قيمت بليت اتوبوس هاي خط واحد بجنورد از فروردين ماه امسال عنوان و مجوزهاي آن نيز اخذ شده بود اما اين افزايش از امروز اعمال شد.

به گفته ریاحی نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری بجنورد پیش از این ۲۵۰ تومان بود که نسبت به هزینه ها و نیز نرخ کرایه سایر شهرها پایین بود.

وی اظهار داشت: با توجه به هزینه های بالای جابجایی مسافر در مرکز خراسان شمالی، قیمت تمام شده واقعی در بجنورد بیش از ۹۵۰ تومان بوده و افزایش ۲۰ درصدی کرایه ها و رساندن آن به ۳۰۰ تومان مبلغ ناچیزی محسوب می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی بجنورد و حومه در خاتمه گفت: هم‌اکنون در شهر بجنورد ۷۰ دستگاه اتوبوس خط واحد فعال اقدام به جابه‌جایی مسافران در سطح شهر می‌کنند.

کد خبر 2784565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha